آموزش افزایش بازدید وبلاگ

بعد از ساخت وبلاگ چگونه می توان بازدید وبلاگ را افزایش داد؟ این سوالی است که همه کسانی که وبلاگ می سازند برایشان پیش می آید. برای افزایش بازدید وبلاگ چند راه کار وجود دارد که شما با توجه به نوع وبلاگتان و نیازتان به بازدید کننده یکی از روش ها را باید انتخاب کنید.


روش اول که همه ی وبلاگها و سایتها از آن استفاده می کنند تبادل لینک است که قبلا آموزش دیده اید. اما یک مشکل بزرگ وجود دارد. اینکه مثلا شما یک وبلاگ تفریحی دارید و جز خودتان بازدید کننده ای ندارید. آیا کسی هست که حاضر شود با شما تبادل لینک کند؟ اگر میخواهید فقط از تبادل لینک برای افزایش بازدید استفاده کنید یا باید صبر زیاد داشته باشید تا وبلاگتان مطرح شود و بعد با وبلاگهای پربازدید تبادل لینک کنید یا اینکه نوع وبلاگ شخصی(مثلا عاشقانه، خاطره، شعر و ...) باشد که در این زمینه افراد زیادی برای تبادل لینک وجود دارند.



روش دوم استفاده از لینک باکس است. لینک باکس همانطور که از معنای اسمش پیداست یک جعبه پر از لینک است. در واقع لینک باکس کاری مشابه تبادل لینک است با این تفاوت که لینک باکس لینک شما را در چندین سایت قرار می دهد. روش کار اینگونه است که شما لینک باکس را که شامل تعداد زیادی لینک می باشد را در وبلاگتان قرار می دهید و در عوض لینک شما هم به لینک باکس اضافه می شود و در همه ی وبلاگهایی که این لینک باکس را دارند قرار می گیرد.به همین سادگی! یکی از معایب لینک باکسها این است که سرعت لود شدن وبلاگ را کاهش میدهد.


روش سوم این است که بازدید کننده بخرید. این روشی است که اکثر وبلاگها و سایتها استفاده میکنند. شاید برای شما عجیب باشد که چگونه بعضی از وبلاگها و سایتهای تازه کار روزانه چندین هزار بازدید کننده دارند. آنها از این روش استفاده می کنند. این کار مزایای زیادی دارد، مثلا وقتی شما روزانه بازدید زیادی دارید به راحتی می توانید با وبلاگهای خوب تبادل لینک کنید. از دیگر مزایای این روش که خیلی فوق العاده و باور نکردنی است افزایش چشمگیر رتبه شما در الکسا و افزایش پیج رنک شما در گوگل می باشد. در واقع اگه با اراده باشید و وبلاگتان را خوب مدیریت کنید و مطالب خوبی بگذارید، با استفاده از این روش خیلی زود راه چند ساله را در چندین روز طی میکنید. البته باید توجه کنید که همه ی اینها دلیلی نمیشه که وبلاگتان مطالب جالب نداشته باشد، چون قرار نیست همیشه بازدید کننده بخرید بلکه باید با محبوبیت وبلاگتان بجای خرید بازدید کننده، بازدید کنندگان را جذب کنید.

اما چگونه بازدید کننده بخریم؟ آیا حتما باید بازدید کننده بخریم یا روش دیگری هم دارد؟ اصلا بازدیدها واقعی هستن یا رباتن؟ نکنه سرکاریه؟ اینها و ده ها سوال دیگه برای همه ی کسانی که با این روش آشنا می شوند پیش می آید. من جواب همه ی سوال های شما را می دهم:

اول اینو بگم سایتهای زیادی برای این کار راه اندازی شده، که بعضی هاشونم محترمانه کلاه بردارن! یعنی بازدید می خریم بعد پشتیبان سایت جواب نمیده! من در اینجا چند تا سایت خوب رو معرفی می کنم که هم مجوز دارند و هم کارشون درسته! البته اول جواب سوالهایی که برای همه پیش میاد رو میدم.

روش کار این سایتها به این گونه است که شما اول عضو سایت می شوید. دلیلی نداره حتما بازدید کننده بخرید! شما می تونین با فعالیت در سایت امتیاز جمع کنین و امتیاز همون بازدید کننده است. اما منظور از فعالیت چیه؟ فکر می کنین وقتی بازدید کننده خریدید چه کسانی از سایت شما بازدید میکنند؟ فکر کنم حدس زدید. اگرم نزدید خودم میگم، در واقع فعالیت شما در این سایتها بازدید از سایتهای و وبلاگهایی است که بازدید کننده خریده اند. برای بازدید کردن شما زحمتی ندارید، چون این سایتها سیستمی را درست کرده اند که شما با ورود به آن میتوانید بدون هیچ دردسری بطور اتوماتیک از سایتها و وبلاگها بازدید کنید و امتیاز کسب کنید. در واقع اینجور که شنیدم این یک ایده ی ایرانی است که پدر گوگل و الکسا رو در آورده است. چون انگار تعدادی آدم تو یک جا جمع شدند و از سایتهای هم بازدید می کنند اونم بدون هیچ کاری، آخه همه ی کارها رو خود سایت میکنه! شما فقط یک کلیک بر روی بازدید اتوماتیک میکنید. قرارم نیست واقعا وایستید و سایتها رو بازدید کنید شما پس از کلیک بر روی بازدید اتوماتیک می تونین تو اینترنت بگردین، برین تو وبلاگتون یا هر کاری دوست دارین بکنید! فقط نباید صفحه ی بازدید اتوماتیک را ببندید. بقیه توضیحات هم خود سایتها داده اند.




نظر شما در مورد این مطلب:
نظرات 5 + ارسال نظر
آرش شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:07 ب.ظ http://www.ir-shop.ir/

جالب بود

tanha جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ب.ظ http://tanhamob.loxblog.com

سلام وب جالبی داری این نوشته ای روکه نوشتی کدوم سایت ها منظورته اگه به من بگی خیلی ممنون میشم فقط فوری اظطراریه
یاحق

تبادل لینک یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:43 ب.ظ http://persianbox-21.mihanblog.com/

سلام دوسته عزیز

وب خوبی داری

در صورت تمایل به تبادل لینک منو با عنوان"پرتال تفریحی پرشین باکس"لینک کن

خبرم کن تا لینکت کنم

موفق باشی

کتابخانه کتاب یاب سالاری جمعه 27 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://ketabsalar.blogsky.com

از مطلب شما استفاده شد .
با تشکر

نفس دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://sevdavia.blogfa.com/

مرسی روش های مفیدی بود،ولی چرا این سایتها رو معرفی نکردی؟؟؟؟؟

تو بخش سوالات کاربران جوابتون رو دادم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد